Nikdo není online
Nově příchozí:   Kaja     Fox    Charles 8  

Diskuze

  Rubrika:   Vybrané téma:
Efekty Foukačka a efekty

-Zobrazit všechny rubriky diskuze (nejvyšší úroveň)
-Čtěte: pravidla diskuze!
-Čtěte: Vysvětlivky a statistika diskuze
-Nová témata budete moci přidávat až po přihlášení!
 
AutorPříspěvky
« Stránka: z 2 » 

marosko
nováček
1 příspěvek
Vloženo 21.03.2012 19:13:31  
Ahoj

Neskúšali ste niekto na harmošku túto krabičku od Behringera VT 999 ???

http://www.audiotek.sk/ATK/product.asp?id=28634&lang= sk

elflord
superharp
484 příspěvků
Vloženo 17.01.2009 22:40:31  
Pre záujemcov o efekty na fúkačku. Do inzercie som hodil dva inzeráty na BOSS pedály.

Bigear
superharp
1201 příspěvků
Vloženo 05.11.2008 21:43:42  
Děkuji za odpověď,i když jsem čekal něco převratnějšího než v podstatě to co už znám.Hrát na Shure 58 na vysílačku jsem měl tu čest během minulých asi 5ti let mnohokrát,anžto jsem jí pořídil do naší školní kapely "Gipsy Chipsi" z grantu.Byla to paráda,ale víc než kvalitní čistý zvuk jsem z toho nedostal.Zato lítat po pódiu i do diváků,zpívat a zároveň konferovat a dělat rozhovory jsem mohl neomezeně.
Nějak mne ale nenapadlo zkusit,co ta Shurka umí s vybuzeným kombíčkem.To hledám spíš u Greenbulletu.Asi to budu muset zkusit znovu,když v tom není jiný fígl.

elflord
superharp
484 příspěvků
Vloženo 05.11.2008 13:37:55  
Čo sa týka mikrofónov, neviem či tu už niekde v diskusii zaznelo ale ja som to nenašiel: veľa ľudí si kupuje dynamické, spevové mikrofóny. potom treba dať ale pozor na impedanciu, ktorá je u nich väčšinou nízka. je dobré použiť nejaký tranformér impedancie (cca 15eur) lebo ak ide dynamický mikrofón do komba ktorý má vysokú impedanciu často sa nedosiahne taký efekt aký by bol želateľný čo sa týka tónu a farby.

elflord
superharp
484 příspěvků
Vloženo 05.11.2008 13:34:05  
No je to záludné, hlavne koncovky s jackom. Ja som bol zase svedkom toho ako Dave Barrett si na to stúpil dvakrát za vystúpenie, no čo už stáva sa.

San Jose
superharp
657 příspěvků
Vloženo 04.11.2008 18:51:45  
Jooo, dobrá věc. Osobně jsem viděl CHarlieho Slavíka v akci, když si z mikráku vytrhl koncovku a viselo mu to jen na těch tenkých drátkách. Měl plné ruce práce. :)))

elflord
superharp
484 příspěvků
Vloženo 04.11.2008 13:10:25  
ten cuplik je volume control, myslim ze je to je specialne upraveny Shure SM57. a to na konci moze byt prenosove zariadenie.
niekedy ked hra[l] jason s kablom tiez tam na kocni mikrofonu bolo nieco hrube a pokial viem tak niektori hraci ked hraju bud cez jack alebo XLR koncovku tak sa stava ze vypadava z mikrofonu [ked stupis na kabel alebo podobne]. a na to su nadstavce na lepsie uchytenie ktore maju na sebe skrutku cize sa koncovka vlastne zasrobuje. viem ze jason to zvykol napriklad omotavat mikrak a kabel lepiacou paskou.

Bigear
superharp
1201 příspěvků
Vloženo 04.11.2008 12:20:40  
To elflord a All:Všiml jsem si na Youtube,že někteří špičkoví foukačkáři používají zpěvový mikrofon s vysílačkou-čili bezdrát.Na držadle mají jakýsi čudlík-asi volume control,nebo co a ještě to vypadá,že je na konci držadla nějaká ustřižená hadice,či co..?Nevíš elflorde,co to je a jak se to používá?(Mars,Ricci,Michalek a další)

elflord
superharp
484 příspěvků
Vloženo 03.10.2008 13:06:55  
Uplne suhlasim s Charliem, dobre lampove kombo a praca s mikrofonom. potom este zalezi aky mikrofon a na aky styl hry. a neviem ci hovorim spravne ale kombo ti vyda ten spravny zvuk az pri urcitej hlasitosti tak nie celkom suhlasim s charliem ze mikrofon dat naplno, radsej menej na mikrofone a viac na kombe (tak by to malo byt logicky) ale nepopieram ze charlie moze mat tiez pravdu. ak by som mal robit s efektami tak potom by som skusil overdrive, delay, alebo chorus tie najmenej posobia rusivo.

Roger
nováček
14 příspěvků
Vloženo 03.05.2008 16:15:19  
Čus efektáři , já jsem zkoušel a blbnul z rúznými efekty , ale nakonec musím potvrdit Charlieho Slavíka postoj a radu druhému Charliemu v předešlém příspěvku. Ukončil jsem laborování s krabkama a jako základ jsem zvolil lampové kombo . Ostatní řeším nastavením mezi gainem a volume , když chci křapák osolím volume a gain opatrně přidávám na požadovanou hlasitost . když nastavím svůj zvuk a stane se při vystoupení že bend zesílí tak mám osobní zkušenost s tím že není dobré přidat jenom gain ale je nutné pro zachování zvuku naopak ubrat volume. To je ale určitě závislé od druhu komba. Já používám po všech možných pokusech Twin Rewverb z roku 78
a potom mám lampového Ibaneze , kterého jsem koupil jen tak v bázu za 3000,- přelampoval jsem ho a hraje také jako čert . Ten Twin je těžkej sice jako kráva , ale neměnil bych , má skvělej pužinovej reverb. Můj názor tedy je , že nejdřív vyzkoušet a objevit co dokáže kombo samotné a až potom se zabývat efektama. Toť má troška do mlýna . Čus Roger

Charlie
nováček
9 příspěvků
Vloženo 01.05.2008 08:27:20  
Díky, Slavíče . Trochu jsem si s tím pohrál a je to jako se ženskou s těmahle věcma. Musíš to furt zkoušet až je to tam...Ale stejně už pracuju na silnějším kombu. Nedá se nic dělat. Čus.

Charlie Slav
Expert
70 příspěvků
Vloženo 26.03.2008 15:57:44  
Není potřeba žádný efekt, i z toho komba lze vyloudit kloudný zvuk. Důležité je práce s mikrofonem. Tohle kombo má tuším výšky (ty si dej tak max. na 3) středy - tam bych to hledal cca 6-9) a basy (budťo naplno nebo na polovinu). Myslím že to má volume a gain. Dej si naplno mikrofon, potom volume a potom zkus přidávat gain. Pozor na feedback. Až ti to začne houkat, tak buďto stáhni maličko mukrofon, nebo uber gain. No a tím pružinovým hallem -tím si dotvoříš celkový celkovou barvu zvuku - mississippy sax. Snaž se spíš najít lehce nakřáplý zvuk než vyloženě zkreslený kytarový, ten se blbě prosazuje v kapele a musel by si mít silnější kombo...

Charlie
nováček
9 příspěvků
Vloženo 25.03.2008 23:13:09  
Tak tady se člověk i na starý kolena fakt dozví věci. Já mám doma takový kombo v retro stylu, je to pseudo lampovka, zvaný Nashville. Má to jediný regulovatelný efekt, a to pružinový hall. Ten je mi ale , pokud se bluesové foukačky týče, celkem prd platný. Peněz není nazbyt a tak hoši poraďte. Jaký efektík si mám k mému Green Bulletu pořídit ?

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 18.02.2006 08:16:00  
Co jsem viděl na záznamu,nepřipadalo mi to jakojakejkoli "bullet", ale opravdu jako něco od těchnejrůznějších americkejch firmiček. Mám pár nějakejch různejch obrázků.No a "sound blaster" jsou označovány mikrofony který dávají zkreslenejsignál. U některejch typů si můžeš zkreslení mastavit. Ale ton už asipatří do jinýho auditka, ať tady v tom neděláme bordel.

Formis
nováček
17 příspěvků
Vloženo 17.02.2006 13:32:00  
díky Harpe za článek, je toobdivuhodný, jaký energie ten člověk v tom hraní musí mít. Myslel jsem(už jsem ten článek někde četl), že hraje na Hohnera proto, že tam taképíšou, že na jevišti používá Astatic JT-30 Blues Blaster, a Hohnermikrofon je taky Blues Blaster,tak teď jsem z toho zmatenej. Kdoví, jestli teda Hohner to od fyAstatic nebere, a neprodává to pod svou značkou. Jak psal Max o GreenBulletu od Shura, že ořezává výšky a je vhodný hlavně pro blues, u tohoAstatiku myslím, že je tam těch výšek více, a proto je asi použitelnýpro širší spektrum muziky...

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 16.02.2006 16:03:00  
Sugar Blue používá GreenBulett (ale myslím že od Shure) pouze ve studiu. Pro podiový hraní muúdajně připadá těžkej do ruky. Na podiu používá nějakej americkejudělátor. Až to někde v PC vyhrabu, pošlu Ti rozhovor s ním.Mimochodem, píše tam, že cvičí 6 hodin denně!!! Kdo z nás toho toliknacvičí za měsíc? Prvotní základ pro zkreslení je, že používá LAMPOVÝcombo, tuším Messa Boogie. S tranzistorem tenhle zvuk neuděláš, kdybyses zbláznil. To bude jen zdánlivě podobný, ale nabuzená lampa má právěto teplý zkreslení (nemá to nic společnýho se sexuálně jinakorientovanou menšinu - to jen pro rejpaly), kteý je nenapodobitelný. Ažten článek objevím, dám vědět.

Formis
nováček
17 příspěvků
Vloženo 16.02.2006 09:47:00  
dávali nedávno v tv tohofoukače Sugar Blue, hraje myslím na mic "vajíčko" od Hohnera (zřejměnějaký JT..., kdoví, jestli to není pro něj taky upravený), a ty efektytam taky nějaký měl, připadlo mi to jako to zkreslení-gain, i celkemdost silně nastavený

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 13.02.2006 20:28:00  
Delay dávkovat velmiopatrně, zvlášť u rychlejších skladeb, protože je to "opakovací" dozvuka způsobuje při silnějším nastavení nesrozumitelnost. Stejně takflanger dokáže signál harmoniky při necitlivém nastavení naprostorozladit, protože začne ten zvuk šíleně "vlnit". Efekty ano, ale jako skořením - podle chuti, ale opatrně.

Formis
nováček
17 příspěvků
Vloženo 13.02.2006 13:21:00  
myslím si, že se nafoukačku hodí hlavně: delay, reverb, flanger, asi i chorus, a taky gain(distortion)-zkreslení, jak se co komu líbí a do jakýho stylu askladby...

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 02.01.2006 11:24:00  
Už se těším na HT2, kde sisnad nějaký krabičky vyzkouším. To wah-wah má asi význam připomalejších sólech, protože u rychlejch pecek bych to asinesesynchronizoval. Docela bych zkusil ten octaver. Svýho času jsemzkoušel bluesbreaker a jack hammer od Marshalla a kdybych aktivně hráls bluesovou kapelou, určitě bych o tom breakeru uvažoval. To kladivozní až metalově.
AutorPříspěvky
« Stránka: z 2 » 

Úvodní stránka | Nahoru | Zpět | Vpřed | Přidat k oblíbeným
Web je postaven na enginu phpRS
(c) 2007 Maxihaf a spol